4 Ekim 2012 Perşembe

"O zamanlar her şey normal geliyordu. Hiç derdim yoktu. Belki de mutluluk buydu.."

5 ekim'e kadar Çağdaş Sanatlar Merkezi'nde Çağdaş İtalyan Fimleri Haftası şeysi var. Dün akşam biz La Kryptonite Nella Borsa filmini izledik. Yarın da gitmeyi düşünüyoruz. Güzel yani. Gidin. Güzel. Öyle.


-Bazen rüyalarımızda hayatımızda hiç görmediğimizi düşündüğümüz birilerini görme durumuna akıl sır erdiremiyorum. Muhtemelen günlük hayatımızda hiç dikkat etmediğimiz yüzleri aslında bilinçaltımıza vakumlayıp rüyalarımıza konuk ediyoruzdur. FAKAT. Ya öyle değilse? Her şey çok karışık. 

6 yorum:

  1. aklıma deli sorular sokma

    YanıtlaSil
  2. "Beyin yeni yüzler yaratamaz." diye okumuştum, kaynağı hatırlayamadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİM O ZAMAN ONLAR?! KİİİM!

      Sil
  3. Beyin yeni yüzler yaratamazı ben de okumuştum ve yalan gibi gelmişti. Ben sürekli yeni insan görüp duruyorum, bazen tanıdık suratlara benziyorlar ama tam aynısı değiller.

    Doğruysa da gördüklerin birkaç insanın harmanlanmış suratları da olabilir. Twitter'da falan şunu takip edin diye önerilen hesaplardaki veya retweetlerdeki suratlar da olabilir belki.

    YanıtlaSil
  4. Yolda yürürken gördüğün insanlar, su aldığın bakkal ne bileyim öyle işte :D

    YanıtlaSil