15 Ekim 2012 Pazartesi

Merhaba
Bugün 15 Ekim 2012, pazartesi. Telefon arka planına kendi fotoğrafını koyan insanı bugün de anlamadım. Anlamak da istemiyorum zaten. Akşam hazır pizzamı ortak mutfaktaki fırına atacaktım fakat fırının ayarları evdekinden çok daha farklı olduğundan iç güdüsel birtakım dürtülerle pizzamı yenilebilir hale getirdim. İçeceğimin olmaması beni biraz üzse de önemsemedim. Koskoca mutfakta bir tek ben ve bilgisayarıyla bir şeyler yapan bir kız vardı. Sonra tv'deki Arka Sokaklar'ı değiştirmeye çalıştığımı fark etti. Meğer elimdeki kumanda uydu alıcısının değil, televizyonunmuş, dolayısıyle birtakım gereksiz karıncalı kanallar açtım. Kız gelip yardım etti. Kendimi dede gibi hissettim. Bölümümü, haber izlemek isteyip istemediğimi ve siyaset sevip sevmediğimi sordu. Sırasıyla psikoloj, fark etmez ses olsun diye şeyapçaktım, siyasetle pek ilgilenmiyorum dedim. Hmmmm sözel bi bölüm ve siyasetle ilgilenmemek??? Deyşik....... dedi ve bir siyasi tartışma programı açıp bilgisayarının başına döndü. Ona "peki ama sana ne be dal yarak?" demek istedim ama hiçbir şey söylemedim. Programı izlemeye başladım. Birkaç dakika sonra kız yerinden koşarak kalkıp çöpe koştu. Oradan tekrar koşara yerine gelip eşyalarını toplayıp çıktı gitti. Giderken bana "iyeylenceler." dedi. O an fark ettim ki içerisi kalabalıklaşmaya başlamış. Etrafta yemek yapıp birbirlerine sarılan ve öpüşen çiftler türemeye başlamış. Sonra tezgahta oturan bir kız ve onun beline sarılan sevgilisi, yemek masalarından birinde öpüşen bir çift, birbirlerinin burnuna mesela ketçap sürüp onu yalayan insanlar.. (Sonuncuda romantik ama sevimli bir şeyler uydurmaya çalışıp ortamın küçük bir porno film setine dönüştürdüğümü fark ettim.) Kimse kimsenin burnuna ketçap sürüp onu yalamadı. Zaten ketçap yani. Kendimi bir hayli yersiz ve de densiz hissetmeye başladım. Sanki orada olmamam gerekiyordu. Orada yalnızlara yer yoktu. Anladım ki koridorlardaki siyah deri koltuklar ve büyük mutfak akşam 9'dan sonra sadece çiftlere aitti. Bütün bunlar mutfağı koşarak terk eden kızın davranışlarının tamamını değilse de, mutfağı koşarak terk edişini açıklıyordu. Lokmalarım boğazıma dizilende ben oradan ayrıldım. Odama geldim.

4 yorum:

  1. you should go back to home

    YanıtlaSil
  2. yurda taşınma sebebin 8.40 dersleri, değil mi bilge? yoksa caaanım evi bırakıp gitmek çok anlamsız olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha mantıklı sebeplerim var.

      Sil