15 Ekim 2012 Pazartesi

Dün akşam bölümden insanlarla ders çalıştık. İlk başta Felix'in atlamasını bekledik tabii. Bir ara atlayamayacak sandık, atladı. Helal olsundu. Bölümümdeki insanların not ortalamaları bana bir hayli "oha amuğagoyim :))" dedirtti. İnsanlar gerizekalı olduğumu düşünmesinler diye zekice espriler şakalar yapmak istedim, olmadı. Sonra herkesi etrafıma oturtup "bakın arkadaşlar, ben cidden gerizekalı değilim, içinizde varsa böyle düşünen, hayır yani cidden değilim." demek istedim. O da olmadı. Çalıştık ve bitti. Sonra odaya geldim. Kızlar çoktan uyumuşlardı. Yine aynı "hmm ses yapmayayım hemen uyuyayım" düşüncem yerini 35bin tane düşürülmesi imkansız eşyamı yere düşürmem ve acayip gürültüler çıkarmama bıraktı. Sonra uyudum. Rüyamda bölüme Bölüm Başkanlığı Kapısı diye bir yerden giriliyordu ve o kapı bir uçurumun üzerinde sallanan asma bir köprü gibi bişiydi ve orasından burasından kolonlar fışkırıyordu. Rüyanın devamındaysa şu an hatırlamadığım birkaç kişiyle çocukluğumun geçtiği evimizin oturma odasında yakan top oynuyorduk ve topların havası çok inikti. Ben de diyordum ki bunları şişirmezsek vurulmama gibi bir ihtimalimiz olmaz ve top çok sert gelir. Şişirirsek daha yavaş gelirler, hem kaçabilme ihtimalimiz artar hem de canımız yanmaz, ayrıca oyunun tadı daha iyi çıkar. Sırf bu yüzden rüyamda yoruldum lan. Beni dinlemedi orospuçocukları. Vay efendim topların çapı şöyleymiş alanları buymuş o yüzden dediğim doğru değilmiş. Rüyanın sonuna doğru aldım topu havasını indirdim. NOĞOLDU YARRAĞIM dedim. Bana küstüler. Uyandım. Arkamdan konuşmaları beynimin içinden dışarı taştı. Götler.

6 yorum:

  1. aghsdf yazının başı sesli güldürdü.

    İnik topların daha sert olması, ve halihazırda inik topun havasını indirmen rüya mantıksızlığı
    mı yoksa yazım hatası falan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sonuncuda topun havasını oynayamasınlar diye tamamen indirdim.

      Sil
  2. Bilge normalde de böyle mısın yani : gıcık mısın. Bi de arkadaslrin hakkında.böyle rahat yazıyorsun da bunları okumuyorlar mi falan filan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GICIK BABANDIR. Hehe şakaşaka. Neyaptım ki anlamadım.. Arkadaşlarımla ilgili kötü bir şey yazmadım ki buraya. Rüyamı anlattım, senin kafan karışmış.

      Sil
  3. Beynini seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben pek sevmiyorum ama olsun :)

      Sil