19 Eylül 2012 Çarşamba

Takip ettiğim bloglar, hala çok az yazıyonuz. Beni üzüyorsunuz. Ya da ben buraları da tumblr gibi belledim, sürekli bir paylaşım bir atraksiyon bekliyorum.

Bugün dersim 3buçukta olduğundan odada tembel tembel takılıyorum. Oda arkadaşlarım sabahın köründe kalkıp gittiler. Öyle hayvani bir uykudaydım ki hiçbir şey duymadım, çıkarlarkenki kapı sesinden başka. Sabah kahvaltısı olarak eppeğme nutella sürüp onu yedim. Süt de alırdım da şimdi kim 4 kat incek de süt alcak da geri çıkacak daa.. Bugün odaya dönerken alayım bari.

20'sinden sonra Gossip Girl'e başlayan kız diye bir şey yoksa ben dizimi izlemeye devam edeyim. ÇOKOŞUMA GİDİYOR.

3 yorum:

  1. http://petitesmainsz.blogspot.com/ ben yeni blog açtım,zaman ayırıp okusan deli mutlu olurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim efendim :) Fakat yanlış anlamazsan benden sana küçük bir tüyo; gözü yoran temalardan kaçınmayı dene ki rahat rahat güzeeelce okuyabilelim :)

      Sil
  2. Houuu tamam,hemen uygulamaya geçiliyorr :D

    YanıtlaSil