10 Eylül 2012 Pazartesi

 Perşembe günü Osman'la beraber yola çıktık. Ankara-İstanbul yolundan tiksinti geldi artık amk. Evden çok İsmail'in Yeri'nde yemek yiyom.


Neyse. İstanbul'a varınca Hisar'da Harika'nın evine gittik. Orda biraz şarap içtik. İstanbul'a gelmeyi çok seviyorum çünkü neye içtiğimize dair bir fikrimiz olmayınca "Bilge'ye.." diyorlar ve benim de baya işime geliyor.
Sonra Boğaziçi'nde kalabalık bir grup halinde oturduk, şarap içtik ve canımız inanılmaz havuza girmek istedi. Osman, Aylin ve ben kalktık gecenin bilmem kaçında Bebek'e kıvrılan ağaçlık yollardan merdivenlerden inip aradaki havuza gittik. Havuz kapalıydı tabii. Demirlerden atladık, engelleri aştık vee hemen soyunduk çamaşırlarımızla attık kendimizi. Su haarikaydı. Hava da öyle. Hiç üşümedik. Sonra, suda ayıldık tabi ve "ZATÜRE OLUP KONSERE GİDEMEZSEM?" gibi korkunç düşünceler sardı dört bir yanımı. Çıktıktan sonra hep beraber mercimek çorbası içip eve geçtik. Evdeki Tevfik isimli psikopat kedi sabaha karşı koridorda koşup koşup kendini uyuduğum odanın kapısına attığı için pek sağlıklı uyuyamadım ama önemli değil. Ertesi gün Sena ve Reyyanla Beşiktaş'ta buluştuk. Reyyan adeta New York'tan Beşiktaş'a gelmişti ve bu durum baya saçmaydı. Daha sonra Ecem de geldi, sonra Nurbahar'la karşılaştık, mutlu oldum. Sonra Sena'yla Taksim'de dolandık. Osman, Duygu, Mert ve Görkem geldiler. 
Gün içinde durup durup ABİ YARIN RHCP GELİYORMUŞ? dedik. Çok heyecanlıydık lan. Nasıl böyle, görseniz. Gecenin sonunda Sena ve ben Galata'da tulum oynadık. Adamlar bize nereli olduğumuzu sorduğunda Sena Trabzon dedi ama ben belki beni aralarına almazlar diye ANKARA AMA KARADENİZ SEMPATİZANIYIM filan dedim. Tulum çok eğlenceli lan. Özellikle sözlü kısımları filan böyle +GELİYOR GELİYOR -GELSUN GELSUN diye bağırıyorsun. Hoş. 

Sonra eve gittik ve evde de farklı kafalar yaşanıyordu tabii. Biz de onlara katıldık. Bir ara Sena'nın konuşmasından çok rahatsız olduğumu hatırlıyorum. Sol tarafımdaki koltukta konuşuyordu ve onu öldürmek filan istedim lan. Git başka yerde konuş dedim, o da gitti karşı kanepeye oturdu. Hiç de neden? diye sormadı mesela. HER ŞEY ÇOK SAÇMA. Sonra uyudum.

Vvveeğ günlerden 8EYLÜL2012CUMARTESİ. Sabah gözlerimi neşeyle açtım ve BUUGÜĞN RHCP, ERKEN KALKIN ÇOCUKLAAĞR diye şarkı söylemeye başladım. Sena resmen erken kalkmış rhcp çalışıyordu.
Sonra hazırlandık çıktık. Taksim'den shuttle'lara bindik ve yine koduğumun Santralİstanbul'undaydık. Hayvani bir kalabalık vardı ve üzerlerinde Red Hot Chile Reppers yazılı bandajlar satılıyordu. Fakat Chile Reppers da neyin nesiydi? Güldük geçtik. Yaş sınırı olaydı iyiydi çünkü liseli her yerde liseli. 
Lise hayatım bu adamları dinlemekle geçmişti ve şimdi onları canlı dinleyecektim, aklım almıyordu bunu. Sanki paralel bir evrende filandık. Alana girmemiz baya uzun sürdü. Sonra beklemeye başladık. Baya uzun bir süre bekledik. Beklemenin son evreleri inanılmaz sıkıcı olmaya başlamıştı. Athena filan dinlemek istemiyordum hemen Rhcp'ye geçelim istiyordum. 

Neyse ki Athena da eğlendirdi bizi baya. Sonra 45 dk'lık bir bekleyiş daha. K1'in en önünde filandık ama 
önümüzdekiler 2şer metrelik olduklarından önde olmamız filan bir boka yaramıyordu. Parmak uçlarımda durmam da hiçbir şey ifade etmiyordu anca zıplayınca filan görebiliyordum sahneyi. Bu durum biraz moralimi bozduysa RHCP sahneye çıktıktan sonra ne aşk acısı kaldı ne ızdırap. Monarchy of Roses'la başlayacaklarından emindim de Dani California ve Can't Stop'ı art arda beklemiyordum. Güzeldi lan. Gözlerim doldu baya. Scar Tissue'da Osman beni sırtına aldı ve her şeyi biiir bir gördüm. Yeni gitarist Josh kardeşimiziz Türk bayraklı tişört giymesi bana çok sikimsonik geldi. Dosed'ın introsunu duyunca OHAAA KESİN ÇALMAYACAKLAR DİYORDUM OHAA diye çıldırdım fakat zaten introdan ibaretmiş. Kalbim tam kırılıyordu kiiiee, Under the Bridge'e geçtiler. Hep aklıma John geldi. Hep bi hüzünlendim. Şunu itiraf edeyim, If you have to ask'ta resmen sıkıldım lan. GEÇİN BUNU HHFF SLKLAR .SSS filan dedim kendimce. GÜZELDİAMALAN. GÜZELDİ. Şöyle bir diyaloğa şahit olduk. Şimdi Athena indi, rhcp ekipmanı hazırlanıyor filan. O sırada önümüzdeki liselilerden;

+Chad Smith çıktı bak şu bereli olan..
-Chad Smith çıktıysa neden kimse bağırmıyor?
+Çünkü Chad'i kimse tanımıyor.................

İşte yaş sınırının önemi. 

Bunun dışında konser alanından çıkamayışımız gibi bir sorun vardı. Çıkamadık lan. Resmen alandan çıkamadık. Ne kadar dolandık, nerelerden geçtik, neye göre yürüdük, bilmiyorum. Çıktıktan sonra da taşıt aradık. Yine aynı şekilde dolandık durduk. Eyüp'te mahsur kaldık. Çiğ köftecide yaşam mücadelesi verdik. En sonunda şansımıza boş bir taksi bulduk da tekrar Hisar'a gittik. Ne kadar yorulduğumu, bacaklarımın ne kadar ağrıdığını, eve gidip sessiz ve sakince oturmak istediğimi annnlatamam. Neyse ki aradığım huzuru şu görüntüde buldum, sonra da yattım eşşek ölüsü gibi uyudum. (Çekirdek çitleyip Gora izliyorlar :')))
O kadar yorgunluğun üzerine bir de sabah 10'da kalkıp Bostancı'ya gittim. Ailecek pikniğe gidecektik çünkü. Kalan enerji kırıntılarımı da orada kullandıktan sonra gece güzel bir uyku çekip bugün Ankara'ya geldim. Hayatımda ilk defa horladım lan. Hem de otobüste. Horlarken uyandım böyle HOOŞKKRPRR diyerek. 
Red Hot Chili Peppers'ı da dünya gözüyle gördüğüme göre hayatıma kaldığım yerden devam edebilirim. Adeta hacı oldum lan BORU MU? Deyil. 



12 yorum:

  1. fakir gibi otobüsle gidersen tabi tiksinç gelir istanbul yolu ;))

    YanıtlaSil
  2. Bilkent 'te burslu mu okuyorsun :$

    YanıtlaSil
  3. Osman tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  4. Nurbahar'in tumblr adresi neydi?

    YanıtlaSil
  5. matematikten geçene kadar götü çıktı. burslu okuma ihtimali var mı sence? soruya bak lan :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen niye böyle yapıyon ki şimdi.

      Sil
  6. bu kadar yiyip içip nasıl bu kadar zayıf kalabiliyosun ANLAMIYORUM!ayrıca da bunları okurken çok eğlendim ,bi de yaşasam nasıl eğlenirdim kim bilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh. Bazı şeyler yaşanırken değil de dışarıdan daha eğlenceli görünüyor bence. Yani bunları yaşayan kişi olmama rağmen ben bile şimdi düşününce yaşadığım an'dan daha eğlenceliymiş gibi geliyor. İfade edemedim lan kendimi. Neyse. Nasıl zayıf kalabiliyorum şeysini deee, bilmiyorum ki. Bünyeyle filan ilgili şeyler zaar.

      Sil