14 Eylül 2012 Cuma

Merhaba arkadaşlar.
Karma pointlerimi akademik hayatımda kullandığıma olan inancım tavan yapmışken bugün başıma gelen hadiseler sonucu fark ettiğim şey inancımın tamamen boş olduğuna dairdi.

Dün ders seçimleri esnasında, geçen dönem ortalamamdan ötürü 1 krediye daha ihtiyacım olduğu için advisor'ıma HOCAM ELİNİ AYAĞNI ÖPEM BANA BİR KREDİ diye yalvarmak üzere bir form çıkarttırdım. Bugün o formu bölüm başkanım, advisor'ım ve dekan olduğunu yeni öğrendiğim Dilek isimli kişiye imzalatmam gerekiyordu. Advisor'ım kendisinden beklemediğim bir ilgi gösterdi bana ve "imzalıyoruum ama bu sene daha çok çalış hihihih" kadar olmasa da baya yakın davrandı ve imzaladı. Sıra bu sene bölüm başkanı olan Michelle'e geldi. Michelle durumu önce pek anlayamadı, imzaladı. KAPTIM İMZAYI OH YES filan diye içimden sevinirken Michelle birden "........bi dakka lan?" dedi. Transkriptimi görmek istedi. Bölüm başkanı, advisor ve ben bir bilgisayarın başında benim notlarıma bakıyorduk. Mahremiyet diye bir şey kalmadı ve fakir ortalamamı aşağılayan bakışlar havada uçuşup birbirlerine çarparak alevler çıkarttı. Sonra Michelle "İYİ DE SENİN ORTALAMAN 1,82'YMİŞ. CALCULUS 105'İ D İLE GEÇMİŞSİN. C- VE ALTINDAKİLERİ Bİ DAHA ALMAN LAZIM HAHAHA FAKİR" dedi. Ben "ama calculus 106'yı niye otomatik olarak yüklemişler o zaman? Banene :(" filan dedim. Michelle bu şartlarda bana kredi veremeyeceğini söyledi. İmza attığı kağıdı da çakallık çukallık yapmayayım diye kendine sakladı. 

Hocalarımla ilk tanışmalarım hep korkunç oldu. Geçen seneki bölüm başkanımız Emre hocayla ilk konuşmamız "hocam matematiği withdraw etsem bişolur mu yae?" sorumla başlamıştı. Advisor'ım Gamze hocaya 1 kredi için yalvarırken Michelle bütün fakir notlarımı inceledi. PEKİ BÜTÜN BUNLAR BAŞIMA NEDEN GELİYORDU? İşte bu sorunun cevabını kimse bilmiyor dostlarım. Hiç kimse...

Sonuç olarak geçtiğimi bütün dünyaya duyurduğum math105'i, almanlar geçemediği için ben de geçememiş sayıldım. Aslında teknik olarak geçtim. Koskoca D yazıyor orada. D'NİN GEÇER NOT OLDUĞUNDAN BAHSETMEME DE GEREK YOK. Fakat 106'yı alamıyorum. Tatlı canım olsun, paşa gönlüm olsun, pirenses ruhum olsun, hepsi bir araya gelip, sağ oluyorlar.


















Bu da çarşambayı sel aldı isimli çalışmam.

Bütün bunlardan sonra aklımda yer eden tek soru ise, karma pointlerimi akademik hayatımda kullanamıyorsam, e sosyal hayatımda zaten kullanamıyorum, NEREYE GİDİYOR BU AMINA KODUĞUMUN KARMA POINTLERİ? 

9 yorum:

  1. formspring deki terslediğin anonimler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin dediğin kötü karma. Ben pointlerden söz ediyorum.

      Sil
    2. kötü karmalar pointleri götürür herhalde..

      Sil
  2. çarşambayı sel aldı gdfkuhdgjfd
    yalnız salı ağır gelmesin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SALI SALLANIR :D:D:D:ddddddddddd

      Sil
  3. "almanlar geçemediği için ben de geçememiş sayıldım." evet, çok mantıklı.

    periodontoloji bütünlemesinden kaldığım neredeyse garantiyken pazartesi olacak oral diagnoz bütünlememden geçemezsem ben de geçememiş sayılcam, aman ne hoş.
    2012'nin ankarasında iki dersten kaldığı için koca bir senesi yanıyor insanların. gökçek buna bi çözüm bulsun!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm değişik derslerin varmış.........
      Canımız sağolsun ama lan, neyabalım..

      Sil
  4. Sosyal hayatın gayet güzel değil mi ya? Daha üst bir seviyeye çıkamadığı için mi kullanamıyosun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şeyin görüldüğü gibi olmaması durumu.

      Sil