18 Eylül 2012 Salı

Eve geldim................ Ailemi çok özlemişim.............. Ablam duruşması için Ankara'ya gelmişti. Onu sabah kahvaltısında yakalamaya çalıştım ama yetişemedim. Öğleden sonraya kaldık artık. Bundan sonra her şeyin hesabını yapıyorum. Mesela bugün dışardan yemeyeceğim çünkü zaten 8 lira yol parası vermiş olacağım, filan gibi. Akşam Melih'in doğum günü var gerçi. Yine paralar akacak. Oda arkadaşlarımdan biri yemek yapmayı çok sevdiğini söyledi. Dün de fasulye ayıklıyordu. Baya bildiğiniz, pişiriyor filan. Mutfak alışverişine beraber çıkmayı ve yemekleri ortak yapmayı teklif ettim. Aslında yapabileceğim tek şey o yemek yaparken yanında ona psikolojik destek sağlamak. Eee, biz de mesleğimizi icra ediyoruz neticede. Neyse, teklifimi kabul etti. Bundan sonra Akdeniz mutfağına hakim olacağım. Çünkü oda arkadaşım Antalya'lı. Bakın, her şeyin nasıl da güzel mantıklı açıklamaları var. Akşam yurda dönerken evden tava götüreyim de sabahları kendime omlet yapayım. (üşenecek, poğaça yiyecek) Netbukum fakir ve sorunlu olduğu için DORMNET denilen yurt internetine bağlanamadım. Format yemesi lazım sanırım. Spss diye bir şey indirmem lazım ki statistics in psychology denilen şeyde başarılı olayım. Ama indiremiyom. Bir panik hakim oldu bünyemde. Sonuçta karma pointlerimi akademik hayatımda kullanmadığım ortaya çıktı. Allahını seven üstüme spss atsın!

9 yorum:

  1. aferim, fakir gibi egoda aktarma yapıp toplam 2,60'a getirmiyosun, paşalar gibi 2 dolmuşla gidip 2 dolmuşla gelip 8 lira veriyosun.. sana bir araba şart artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğim yönde ego otobüsü olmayabileceğini düşündün mü hiç yarrağım :)))))

      Sil
  2. Ahahaha spss dedin üniversite 1.yılıma geri dondum! Süper sıkıcı bir dersti hazırlıklı ol ama belki de sen seversin ,,,ay hatta sınavda da yanlışlıkla yaptığım tüm zımbırtıyı silivermiştim ve son on dakikada yeniden yapmaya çalışmıştım falan.... :) Kolay gelsin!
    Photostorming

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde sayılar olan herhangi bir şeyi seveceğimi sanmıyorum ama teşekkürler :)

      Sil
  3. ya bu spss'i herkese öğrettiler, bi iktisatçılara öğretmediler. tek işimiz de sayıydı halbuki. heralde bizim 6-7 sayfa problem çözen hesap makineleri olmamız icap ediyordu.

    YanıtlaSil
  4. AĞUSTOS AYIMIN KATİLİ: SPSS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay doğru senin de kahırbelan spss :(

      Sil
  5. Hala lazım mı?:)

    YanıtlaSil