19 Eylül 2012 Çarşamba

Dün akşam Melih bugünkü doğum günü için "yarın akşam beni tanımayan birileriyle Corvus'a gelin ve kimin doğum günü olduğunu bilmesinler" dediğinde "he tamam" dedik ve ciddiye almayıp Esra'yla beraber gittik. Servise bindiğimizde duyduğumuz şeyler ise "BAŞARAMIŞ!" dedirtti bize. Bazı kızlar aralarında "Corvus'taki kimin partisi yyyaaaeaaa" diye konuşuyorlardı! Salı akşamı için oldukça kalabalıktı ve gerçekten de Melih'in kim olduğu hakkında hiçbir fikri olmayan hatta bizim okuldan bile olmayan bir sürü insan vardı. Mumlarını üfledikten sonra bir Devlet Bahçeli edasıyla konuşma yapan sarhoş Melih şöyle şeyler söyledi:

"Ben zaman kavramına inanmıyorum çünkü zaman bazen çok hızlı geçiyor bazen de yavaş ve önemli olan bugün doğum günüm olması değildi bugün herkes bir araya geldi ve iyi vakit geçirdi eğer ben sadece tanıdığım insanları çağırsaydım egomu şişirmiş olacaktım herkes gelip sarılıp doğum günümü kutlayacaktı belki yapmacık olacaktı fakat buraya birbirini tanımayan bir sürü insan geldi ve. BEN HERKES MUTLU OLSUN İSTEDİM. HERKES MUTLU OLSUN!"























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder