30 Eylül 2012 Pazar

Cuma günü Odtü'deki evrim konferansı için İstanbul'dan Nurbahar geldi. Akşam Leman'da bir şeyler yedikten sonra Sakal'da oturduk. Gece okula döndük ve Nurbahar'ı yurda attım. Ertesi sabah ben eve Nurbahar Odtü'ye gitti. Bütün gün yattım, oturdum, yedim, yattım, içtim, oturdum. Akşam annemlerle beraber bir yerde oturduk. Ailem Nurbahar'ı çok sevdi. Bu sabah Nurbahar'ı Odtü'ye bıraktık. Benimse ödev yapmam ve ders çalışmam gerekiyor fakat lakin ki ders çalışmayı unuttuğumu unutmuşum. Cognitive psychology ilgi çekici bir şey olmasına rağmen iş masa başında vakit harcamaya gelince içim daralıyor. Bunu aşmanın yolu nedir hiçbir fikrim yok. Akşam Nurbahar'ı da alıp yemeğe gideceğiz. Sonra yine yurda geçeceğiz. 
Ağzımdaki yaraların geçmesiyle yeni ve sağlıklı gülüşüme yeniden kavuştum. Kendime telsiz ağzımla birlikte bir ömür mutluluklar diliyorum. Sizleri de allağa emanedediyorum.

14 yorum:

  1. mervelimon olan Merve'ye benzemişsin sanki bu resimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç benzemiyor lan bence. ikisi de ayrı ayrı güzeller ama benzerlik, c'mon?!!

      Sil
  2. bundan sonraki fotolarında ayı gibi dişlerini ortaya çıkarma, tamam anladık dişler güzel oldu vb. ama artık yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hoşuna gitmiyorsa bak sağ üst köşede bir çarpı var. ona bi tıklasana çok acayip bişiy olacak :))))99

      Sil
    2. Mantıken tel takmak estetik amaçla yapılan bir şey olduğuna göre teller çıktıktan sonra dişlerinle gülümsemen kadar doğal bişi göremiyorum. HAYIR YANİ AĞZINI KAPATARAK GÜLECEKTİYSEN NE DİYE TEL TAKTIN Kİ İKİ SENE BOYUNCA SDŞFDSŞKLF
      Ayrıca büyük diş bence aşırı derecede güzel bi'şi.

      Sil
    3. Dİ Mİ LAN. TABİĞ Kİ SIRITÇAM. UYURKEN BİLE DİŞLERİMİ GÖSTERİYORUM.

      Sil
  3. Cok karisik yazmışsınız canim. Sen mi eve gittin nurbahar mi yurda gitti bi bok anlamadim acikcasi. Ayrica evrime inaniyonuz mu ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ne demek 'evrime inanıyonuz mu?'?? O nasıl bir soru? Yerçekimine inanıyor musun? gibi bir cevabımız vardır bizim buna genel olarak. Ay. Gerildim.

      Sil
    2. HAYIR YYEEAANİ ALLAH YOKSA BU ATEYİSLER NEYİ İNKAR EDİYOR?

      Sil
  4. bilge şimdi çok salak şeyler yazıcam sen bunu oku ama onaylama tamam mı? :)
    erkek arkadaşımın bilkentte benim istanbulda okumam sebebiyle ömrümün tam 5 yılı tunus durağı, ankuva, yurtlar çevresi vs. de geçti haa bi de mayfestler tabii... ankarada en çok bildiğim yer bilkent çevresi.. orada neler oluyor diye bakmak,arada napmış bu kız diye gelip okumak çok eğlenceli..
    senden 6 yaş büyük, plaza insanı :P olarak kıymetini bil oraların ve o hayatın diyecektim...
    haa bi de sana bayılıyorum (en azından bloğundaki haline..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bir long distance relationship örneği görmem beni şaşırttı (yani bana başarılıymış gibi geldi 5 yıl devam etmesi :))

      Bir de teşekkür ediyorum :)

      Sil
  5. yaa ne güzel olmuşun böyle, bakınca gülümsüyor insan :) olmuş tam olmuş :)
    sizin bölüme tazecik başlangıç yapan bir yakınım var. yakınım diyosam, 10 yaş filan yakınım anca. neyse işte, kızı sinsice sana yönlendirmeyi planlıyorum. peşine adam taktım. nıhaha!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :)

      gelsin tanışalım sohbet edelim çay içelim mihih

      Sil
  6. Dişlerin çoğzel olmuş, allah bağışlasın.

    YanıtlaSil