24 Eylül 2012 Pazartesi

Bugün yurda götürmek üzere kek yaptım. Sonra akşam annemler yurda bıraktıl. Dışarı çağırılıyorum. Tam da picamalarımı giyip sütümü içiyordum. BU ÇOCUKLAR OKUMAZ.

Sabah oldu. Dün yazdıklarımdan sonra sütümü dışarda içmeye devam ettim. Bir iki saat oturduktan sonra üşüyüp odama geldim. Uyudum ama yoo.. Aslında uyuyamadım. Çünkü ortodonti serüvenimin sona ermesine saatler kalmıştı. Şimdi 2 saat kaldı mesela. Bu nedenle bütün gece yatağımda döndüm durdum. Saçma sapan rüyalar gördüm ama hiçbiri geçen gün gördüğüm ve ortodontistin "tellerini çıkartmıyom." dediği rüyamdan daha korkunç değildiler.























Fotoğraf tellerim takıldıktan 2 ay sonra çekilmişti. Tabi o zamanlar ağzımda demir taşımak yeni ve değişik bir şey olduğundan bakın nasıl da keyifliymişim. Bir süre sonra insan sıkılıyor azizim.

Bu arada bugün gittiğimde bir aksilik olur da tellerim çıkmazsa kendi kendime sökmeyi deneyebilirim. Öpüyom.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder