22 Eylül 2012 Cumartesi

Bu huzurun sebebi Eylül mü acaba yoksa aldığım riskten alnımın akıyla çıkışımdan mı kaynaklanıyor?

Geçen gün sosyal psikoloji dersinden aldığım keyfin tarifi yok. Bugün Kitap Kurdu'nda otururken Fundamental Attribution Error gözlemlemeye çalışayım dedim de bir paragraf yazı yazmış bulundum;

       Yakın arkadaşlar ama oğlanın daha yakın arkadaşları var. Sanki biraz ikiyüzlü ama yok yok, sadece düşüncesiz. Kız ise bir hayli kırgın. Çünkü "dost"u acı söylüyor. Neden kendisini umduğu ya da hak ettiğini düşündüğü gibi korumuyor? Öğüt almayı değil sadece omzuna "pıt" yapılmasını istiyor. Bütün mesele bu aslında. "Haklısın" denmesinden çok, güven verici bir dokunuşa duyulan ihtiyaç.

4 yorum:

  1. Bütün bu yazıları nasıl bir deftere yazıyorsun biraz tarif eder misin ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış mı anlaşıldım ki acaba? Bütün bu yazıları deftere yazmıyorum, sadece o bahsettiğim paragrafı deftere yazmıştım :) Ya da ben yanlış anladım, neyse. Ama her zaman yanımda taşıdığım bir anlık defterim var. Yazacak bir şeyler her zaman olur. İnsanı güvende hissettiriyor.

      Sil
  2. fundamental attribution error <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. attribition error yazmışım <3

      Sil