12 Eylül 2012 Çarşamba

Bilkent'in sözde alkol yasağını çok seviyorum. Güvenlik, çim alanın girişinde çantalara bakıyor, içeri alıyor. Güvenlik sınırının iç tarafındaysa alkol gırla gidiyor. Kim kimi kandırıyor, neden, ney, anlamıyorum. Aylar sonra okulda vakit geçirmek güzeldi. Şarabını kadehte içen pirensesimizse beni bir hayli üzdü. Onun dışında Buğra'nın meşhur kantar içeceğinden en son One Love'da içmiştim, onu yudumlamak bile beni mutlu etti. Partiden sonra Melihlerde kalacaktım fakat Babur eve bıraktı. Yarın Esra gelecek. Yurda yerleşeceğiz. Okul yavaş yavaş açılıyor. Sanırım oda arkadaşlarım çoktan yerleştiklerinden, istediğim yatağa çökemeyeceğim, yine canım sağolacak.

6 yorum:

  1. okulun açılmasıyla birlikte 17 Eylül'ü yas günü ilan edicem :/

    YanıtlaSil
  2. Baban ne iş yapıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konumuzla ilgisini düşünmekten babamın mesleğini unuttum iyi mi.

      Sil
  3. niye yurda çıktın bilge? zaten ailen ankara'da değil mi? güzelim ev dururken yurda gittin..

    YanıtlaSil