1 Eylül 2012 Cumartesi

Benim büyüdüğüm yerde apartmanımızda o kadar çok komşumuz vardı ki. Üst komşu, alt komşu, yan komşu, çapraz komşu, her katta bir komşu.. Oradan sonra üç kere daha taşındık ve hiçbir evimizde komşumuz olmadı. Az önce kapı çaldı. Ben mutfaktaydım, konuşmaları duydum. Karşı komşumuz olduğunu söyleyen neşeli bir kadın bizimle tanışmak istiyormuş da müsaitsek bi uğrayabilir miymiş.. Ben bile yeniden bir komşumuz olduğu için deli gibi sevindim, annemin hislerini tahmin bile edemiyorum.

3 yorum:

  1. Komşu mutluluktur.
    BU ARADA SEN MUTLUSUN Dİ Mİ?
    buraya daha az yazınca, belki de deli gibi eğleniyodur ondan yazmıyodur diye düşünüyorum Bilge.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahsdj. şimdilik işler kesat ama perşembe İstanbul'a gidiyorum. İŞTE O ZAMAN DEDİĞİN DOĞRU OLACAK CANIM ;)))

      Sil
  2. Hadi Bilge Teyze blog yaz, okuldan felan bahset az .

    YanıtlaSil