8 Ağustos 2012 Çarşamba

Takip ettiğim bloglar çok az yazıyor.
Pankek yapmaktan bıktım.
Otostopçunun Galaksi Rehberi çok eğlenceli.
Annemler sonunda dönmeye karar verdiler.
İlk sigaramı ablamla mı Sena'yla mı içtiğimi hatırlayamıyorum.
Cuma günü Osman'nın doğum günü.
Ballı mısır gevreği güzel bir şey.
Yalnız kalmak biraz huzursuz edici.
Bugün hava kapalı.
Odamın karanlık olmasından hoşlanıyorum.
Biraz ablamı özledim.
Zenit'im bozuldu.
Keşke herkesin bir buçuk kişilik yatağı olsa.
Eylül gelsin.
Eylül akşamı hırkası giyelim.

6 yorum:

  1. Honey pops güzel diğil. Diğerinden kalmayınca aldım. Alma sakın. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet annem de geçen sefer ondan almıştı. Bence de güzel deyil.

      Sil
  2. ben hemen hemen her gün yazıyorum bilge ;))

    YanıtlaSil
  3. Balkon denen şey Eylül'de güzel. Odalar da karanlıkken veya sevimli oda lambalarıyla. Zenit'inin neyi var?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum hem denklanşöründe hem de netlemesinde birtakım problemler var sanırım. Yakında baktırıcam bi yere. Tamir ederlerse satıp farklı bişey alırım belki.

      Sil