6 Ağustos 2012 Pazartesi

Misafirlerim sabah erkenden kalkıp sessizce gitmişler. Biraz üzüldüm. Sonra peçeteye yazdıkları notu görüp sevindim. Evi toparladım. Salonu süpürdüm. Osman'la pankek yapmak için markete gittik. Olması gerekenden biraz daha uzun sürede hazırlayıp yedik. Tatları çok güzeldi ama şekilleri hayalimizdekilerden çok daha farklıydı. Osman torrent'e Six Feet Under atmış ve sanırım hemen eve gidip izlemek için heyecan duyuyordu. Ben yanlışlıkla inmesine az bir süre kala iptal ettim. Biraz korkunç bir andı. Sonra Osman da gitti ve yalnız kaldım. Mutfağı toparladım. That 70's show izledim. Kitap okudum. Kitap okurken birden ağlamaya başladım, sonra yüzümü yıkadım. Vikitap'ta Kinyas ve Kayra'yı takas listeme almıştım. Bir talip çıktı ama kendisi İzmir'deymiş. Biraz mesajlaştık ve kargolamanın filan saçma olacağına karar verdik. Galiba biraz üzüldü.

-yurda başvurdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder