7 Ağustos 2012 Salı

Bugün Reyyan'la buluştuk. Sanırım şu an Amerika'ya giden bir uçakta uyuyor. Ya da kitap filan okuyordur, bilemiyorum. Sonra sinemaya gittim. Büyülü Fener'e gittiğimde görmek istediğim filmin olduğu seansın bir grup için rezerve edildiğini öğrendim. Sonra Kızılırmak Sineması'na gittim. Film orada da vardı ama başka bir filme girdim. Kızılırmak Sineması'na çok nadir gitmeme rağmen orayı çok seviyorum. Şimdiki uzay aracına benzeyen sinema salonlarından daha samimi ve daha güzel kokuyor. Filmi çok beğendim. Sonra Kitap Kurdu'na gittim. Biraz kitap okudum. Eve gelirken yiyecek bir şeyler aldım. Beni sevmeyen birine beni neden sevmediğini sordum. Bunu baya garip karşıladı. Garip karşılamasını garip karşıladım.

-İnsanlara neden yurda başvurduğumu açıklamanın anlamsız oldunu düşünmeye başladım. Ya da bu konuda kendimi iyi ifade edemiyorum. Bilmiyorum.

6 yorum:

  1. Neden yurda başvurduğunu ben de merak ettim. Yargılamak için falan değil, sadece hakkında pek bir şey bilmediğim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada açıklayabileceğimden biraz daha uzun sanırım.

      Sil
  2. Kitap Kurdu neredeydi tam olarak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selanik caddesi'nde, Teo Color'ın olduğu binada.

      Sil
  3. Bir de rastgele kelimeleri de birleştirsen ne güzel yazıyorsun.

    YanıtlaSil