5 Temmuz 2012 Perşembe

Klinikte geçirdiğim zamanlar bana akademik anlamda bir şeyler katmaktan çok hayatla ilgili bir şeyler katıyor. Oradaki insanları gördükçe kendi sikik problemlerimin hiçbir anlam ifade etmediğini görüp düşüncelere dalıyorum. En kötüsü de hasta olduğuna inanmayan hastaların durumu. Kendilerini son derece sağlıklı ve kontrollü hissettikleri halde hastanede yatmak zorunda olmaları onlara nasıl işkence ediyor anlamak çok zor. Bütün bunlar çok üzücü. Psikiyatra ağlayarak "ben burdan çıkmak istiyorum!" diyen yaşlı bir kadını kenara çekip onunla bir kaçış planı hazırlamamak için kendimi zor tutuyorum.

Bir de davranış bozuklukları ve hastalıklarla ilgili yeni yeni şeyler öğrendikçe insan kendini sorguluyor ve sürekli "Ay bende de var kesin. Ayynı babam bu bak." gibi tepkiler verebiliyor. Bu staj bana aklımı kaçırttıracak. İnsanlar için üzüldükçe "gideyim de endüstriyel psikolog olup, piç gibi takılayım." diyorum.

Bugün Merve'yle vedalaştık. Hali hazırda bulunun İstanbul-Ankara arası sorunsuz süren uzak mesafe ilişkimiz kendisinin staj için Litvanya'ya gidişiyle darbe alacak mı hep birlikte göreceğiz.

Bu saçım;

























Bu da evin son hali;

6 yorum:

  1. Saçlar pek güzel olmuş. O mavi ne marka mavi ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerimle görmemekle beraber Jean's Color olduğunu tahmin ediyorum.

      Sil
  2. çok güzel olmuş saçların. you're the cool kid.

    YanıtlaSil
  3. Tee tumblrdan beri seni takip edip blogger semalarına döndüğünden beri okumaya devam ediyorum. Ama buraya geçtiğinden beri hiiiç yorum yazmadım.
    Saçlarını görünce yazmazsam çatlardım, bildiğin kıskandım lan çok güzel !
    :(

    -oha yalnız ne çok konuştum.-

    YanıtlaSil