4 Temmuz 2012 Çarşamba

Bütün eşyalarım ve kıyafetlerim bavul ve kolilerde olduğundan dışarı çıkasım yok. Cuma günü taşınıyoruz fakat lakin ki daha toplanamadım. Annem odama girip girip "HOFFFFF" yapıyor. Az önce Truman Show izledim. Senelerdir izliycem izliycem, izleyemiyordum. Bu aralar içim pek fazla sıkılıyor. Hiçbir şey yapasım yok. Haftaya İstanbul'a gidicem ve muhtemelen hunharca eğleneceğim ama buna bile hevesim yok. Neden böyle oldu, anlamadım. Kendini iç mimar sanan mobilyacı Sezer usta denilen adam daha benim mobilyalarıma başlamamış. Birkaç gün kanepede filan yatıcam. Sonra da zaten gidiyorum. Annem şimdiki evin koridorunda bulunan kahverengi avize gibi nesneyi yeni odama takmayı önerdi birkaç kere, ben de her seferinde reddettim. Bugün yeni eve gittiğimde o kahverengi avize gibi nesneyi odama takılı halde buldum. Çok komik bir şey bence lan bu. Hayır, anlamıyorum, cidden. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder