10 Temmuz 2012 Salı

Bazen uzun süredir görüşmediğim bir insanla iletişim kurup neler yaptığını öğrenmek istiyorum. Hayatında olup bitenler hakkında onunla sohbet etmek, kendimle ilgili bir şeyler anlatmak.. Fakat bu düşüncem haklı nedenlerden dolayı frenlenip erteleniyor. Geçen gün yine aklıma buna benzer şeyler geldi. Oturup gerçekten merak edip etmediğimi düşündüm. Hala tam emin olmamakla beraber "o kadar da merak etmiyorum lan aslında." dedim. Bakarsınız bir süre sonra yine inanılmaz bir konuşma isteğiyle uyanırım. Bu daha ne kadar sürecek bilmiyorum ama beni rahatsız eden bir şey değil. İyi huylu bir tümör. Bir tümörüm olsa adını Tarık koyardım.

"Write me a letter
Or drop me a line
Just let me know that your still doing fine..."

6 yorum:

  1. ha siktir be .sevdiğim bir kız vardı 2 yıldır görüşmüyorduk 4-5 ayda bir iletişim kurardı.o da beni unutamıyor sanırdım.seviniyordum lan.bu yazın,kalan bir parça umudumu da çok af edersin sikti gitti.
    çünkü durum kız açısından baksam aynı durum.

    iletişim kurma bence.

    YanıtlaSil
  2. Hahahahaha :D Çok güldüm.

    Ben de odan burdan şiirler vs paylaşıyorum. Beklerim.

    saskingaga@blogspot.com

    YanıtlaSil