30 Temmuz 2012 Pazartesi

Akşam Hacerlere gittim (ablam gibi ben de artık ona Hacer abla yerine Hacer demeye başladım). En sevdiğim evler listemde yine ilk 5'in içinde olan bu evin tatlı huzurunu içebilecekmişim gibi geliyor. Balkonda çok güzel bir akşam yemeği yedik. Hacer'in evlenmesi ve bir aile olması fikrine alışmaya başlıyorum galiba. İlk başlarda kafamın içinde olduramamıştım ama o benim sığlığımdanmış. Yemeğin yanında da çok güzel bir İtalyan şarabı vardı ama eve döneceğim için bir kadeh içebildim. Bu duruma halk arasında MEH diyoruz.

Hacerle saatlerce konuşunca hayatımın pek güzel olduğunu fark ettim. Hacer gizli psikolog. Yönlendirmeden farkındalık sağlıyor.

8 yorum:

  1. farkında mısın bir süredir yazdıklarında sürekli içmelerinden (bira şarap vs. vs. her neyse) bahsediyorsun. bu hallerin buram buram, kendini büyüdüm sanan bunun için de içtiği sigarayı insanın gözüne gözüne sokan ergenlerin halet-i ruhiyesi kokuyor. komik oluyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağıdaki anonim vereceğim cevabı vermiş bulunmuş.

      Burası benim blogum, ve burada ben'den daha fazlasını bulacağını sanmıyorum o yüzden rahatsız oluyorsan okumamanı tavsiye ederim, teşekkürler.

      Sil
  2. Bunu da ancak bir adsız yazabilirdi zaten. İnsan ne isterse onu yazar, kendini bir şey sandığını hiç sanmıyorum. Kendini neyse, o sanıyor. Çok da güzel sanıyor. Gözünü yiyeyim Bilge, aldırma anonimlere. (burada benim de anonim oluşumu sorgulamıyoruz) Öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum adsız kahraman :)

      Sil
  3. Cok tatlili bi yer burasi.İctigini de yazar yedigini de gittigini gordugunu de.Bizde hergun yeni yazi var mi diye bakar varsa mutlu olur yoksa boynumuzu buker bekleriz.Buraya gelince Bilge'nin evine misafir olmus gibi hissetmem bu yerde agzima yuzume samimiyet bulasmasindandir.Saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, utandım biraz da :)

      Sil
  4. öyle evler ne güzel di mi? sanki kendi başına yaşayan bi varlık gibi, nefes alıyormuş gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tam olarak nefes alıyormuş gibiler :)

      Sil