23 Temmuz 2012 Pazartesi

Acaba dünya üzerinde harddisk'i olmayan tek kişi ben miyim diye düşünüyorum bazen. Bir harddisk'e ihtiyacım  var. Muhteşem fotoğraf ve film arşivimi bir yere tepiştirmem lazım. DOSTUM, TABİİ Kİ DE MUHTEŞEM FOTOĞRAF VE FİLM ARŞİVİ DİYE BİR ŞEYİM YOK. Sadece bir şeyleri bir yerlere tepiştirmem lazım. Tepiştirmem.

Hazırlık ve birinci sınıfla beraber 2 senemi geçirdiğim okuluma 1. sınıfın sonlarında alışmış olmam ve tam alıştığım sırada okulun kapanması pek hoş olmamıştı. Şimdi tutmuş tercih dönemindekilere okulumu övüyorum. ÜSTELİK SON DERECE BAŞARISIZ BİR YIL GEÇİRMİŞ OLMAM bile okulu övmeme engel olamıyor.

İki aydır tatildeyim ve önümde iki ay daha var. Neyse diyeceğim o ki, sıkıldım. İlk başta bi Trabzon'a gittim geldim, ev taşımaydı, stajdı, İstanbul'du derken bi hızlı geçiverdi de, ŞİMDİ N'OLCAK? Eylül ayını çok seviyorum ve çok istiyorum. Eylül ayını arzuluyorum lan hatta. Eylül'de RHCP konserimiz vaar, Beirut'umuz vaar, okulumuz vaar.. Havalar desen mis gibi oluyooor.. Eylül çok tatlı. Aylara anlam yüklemenin modası geçince bana haber verin lan. Klişe olmak istemem ama mayıs ve eylülün kardeş aylar olduklarını tekrar belirtmeden edemeyeceğim. Haziran da ablalarıymış.

Sanırım matematiği karma pointlerimle geçtim. Finalde 10 puan ben aldım, 40 puan karmadan geldi.. Karma pointlerimi akademik hayatımda değil de sosyal hayatımda harcamak istediğimi beyan edebileceğim bir kurumun bulunmayışı beni kahrediyor. Kahr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder