20 Haziran 2012 Çarşamba

Merhaba.

Bu sabah yeni evimize bakmaya gittik. Mutfak dolapları götüm gibi ama çok umrumda değil. Ben zaten
eski ve küçük ev seviyom. ASPİRATÖRÜ VAR ALLAHTAN....

Sonra ortodonti randevuma gittim ve yine çeşitli azarlar işittim ama umrumda değildi çünkü oradan staja akacaktım. Evet. Saatler 12'yi gösterirken öğle molasında gelmiş olmamın verdiği mallıkla polinklinik kantininde Bukowski'nin "Bazıları hiç delirmez. Ne korkunç hayat sürüyorlardır, allah bilir." sözünü düşünerek poğaça yiyip vişne suyu içtim. Sonra hastanede dolanmaya başladım. Molanın bitmesine 1 saat filan vardı ve "hastane koridorlarında takılayım da ibret alayım." diye düşündüm. Sonra baktım her yerde güvenlikler var, vazgeçtim. Bu sırada bizim okulda da olan çok sevdiğim Fiero cafe'den buldum ve orada limonata içerken tıp öğrencilerini kestim. Oradan da psikiyatri kliniğne gidip bekleme bölümündeki hastaların arasından sıyrılıp "slm ben stajerim kapıyı açar mısınız ;)))" dedim. İçeri girdikten sonra psikoloğun odasına girdim ve psikolog telefonla konuşurken yanında oturan bir kızı izlemeye başladım. Kız bana gülümsedi. İçimden "hmm işte bir hasta... Evet elleriyle oynayıp duruyor.... Evet davranış bozukluğu var bunda şey ımmm evet yes." filan derken kızın yanına oturdum ve kız bana "Meraba ben de stajerim." diyende benim algılarım feci halde sarsıldı. Stajımı bir yalan üzerine kurayazmıştım ve hemen kendimi toparladım. Az daha " TABİ STAJERSİN. YOK Bİ DE HASTA OLSAYDIN :dDDdddddddddddd" diyecektim. Bu stajer arkadaşımız beni biraz bilgilendirdikten sonra öğrendim ki 6 stajer daha varmış. Daha sonra beraber psikiyatrinin yataklı bölümüne gittik. Sonunda aradığım, kendini duvardan duvara çalan Murat Kekilli'ler görecektim. Tabii ki olaylar o şekilde gelişmedi. Etrafta ilaç etkisiyle akılları alınmış sakin sakin dolanan birkaç hastadan başka kimse yoktu.

Sonra tekrar psikoloğun yanına çıktık. O da bizi saldı, evlere dağıldık. Hoca salı günü'ne kadar izinliymiş. Daha ilk günümden 4 gün tatil kazandım. EN SEVDİĞİM. 

8 yorum:

  1. yeni bir scrubs ekibi mi doğuyordu? nı nı nı nıııı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir Doktorlar ekibi doğduğunu düşünsene :( İşin yoksa uğraş dur.........

      Sil
  2. heyecanlı bi şekilde bekledim ya. AHA GELİYOR derken, tatil oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salı günü sana çok havalı "deli" haberleri getireceğim Ekin!

      Sil
  3. Klinik psikolog maceralarını büyük bir heyecanla takip etmekteyim, devamı da gelsin! Bir eğer izlemediysem mutlaka princess and the warrior'u izle, çok bir alakası olmasa da olsun. Murat Kekilli'den iyi hastalar var o filmde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salı gününden itibaren yaldır yaldır staj maceralarım gelecek.

      Aklımda bulunsun o, izleyeyim, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ahah, stajda çalışmaya başlamayı dört gözle bekliyosun sanıyodum. Tatile bu kadar sevinmen şaşırttı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beynim tatil kelimesini duyunca sevinmeye şartlanmış, yapacak bir şey yok.

      Sil