19 Haziran 2012 Salı

Henüz bir ev bulamayışımız yakında taşınacak olduğumuz gerçeğini değiştirmediğinden annemin verdiği küçük kolileri yavaştan doldurmaya başladım. Dün sözünü ettiğim ne tepki vereceğimden emin olmadığım fotoğraflar elime geçtiğinde kendilerini gayet sakin bir şekilde PARÇALAYARAK çöpe salladım. Şakalaşaka. Parçalamadım. Normal, attım işte.

Ortaya bir sürü karne ki içlerinde bir tane bile taktir belgesi yok hepsi teşekkür, birkaç kutu mavi saç boyası, lisede 2-3 sayı çıkartabildiğimiz derginin ilk sayısı, sayamayacağım kadar çok Penguen ve Uykusuz ve 10 tane filan bitirilmiş günlük ve onlarca 35mm'lik film negatifi çıktı.

Zaten allahına atar dağınık odam biraz daha dağıldı. Görmüş olduğunuz kitaplığın sağında ve solunda SYSTEM OF A DOWN olsun GREEN DAY olsun  ergenlikten kalma türlü çeşitli yazılar var. Neyse ki yeni mobilyalarım olacak da geçmişe sünger bob kare şort.

Staj şeysinden de sonunda aradılar. Yarın başlıyorum. AÇILIN BEN PSİKOLOĞUM!


Şu persil yazılı kutu çogzel kokuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder