15 Haziran 2012 Cuma

Evde yemek olmadığı için annemle pizza söylemeye karar verdik ve açlıktan yemeksepeti şifremi unutmuşum. Ben de dominos'un numarasını bulmaya çalıştım internetten. Bi sitede Ankara Dominos şubeleri yazıyordu ve listede bize en yakın olan yer Bahçelievler'di. Arayıp siparişimi verdim, adam adresi istediğinde tam söylüyordum ki birden "Orası bizim bölgemiz dahilinde değil yalnız." dedi. NASOLUR YA DAHA GEÇEN GÜN YEMEKSEPETİ'NDEN SÖYLEDİM, GELDİ dedim. Adam bütün sakinliğiyle "Allahallah, emin misiniz?" filan dedi ve ben çemkirmeye devam ettim. Sonra adam "Yüzüncü yıl sizin adrese daha yakın diye biliyorum ama..." diyince "ya....neyse tamam yyakşamlar hhffff :sssssssss" filan diyip telefonu kapattım.

AMINAKODUĞUMUN LİSTESİNE YAZMAMIŞLAR, NERDEN BİLEYİM YÜZÜNCÜ YIL'DA DA DOMİNOS OLDUĞUNU LAN?!

İlk postum çok şeker oldu.

2 yorum:

  1. Ay iyi yaptin, neydi oyle. Yorum bile yapamiyorduk.
    Tumblr helokitili don giyen kizlar icin.

    YanıtlaSil