16 Haziran 2012 Cumartesi

Dün gece birden gaza gelip Jurassic Park trilogy'sini indirdim fakat lakin ki ilk filmin ortasında uykum geldi ve iki el tetris atıp uyudum. Bu uyuma sabah 4'e filan tekabül ediyordu ve 9da annem tarafından uyandırıldım. Çünkü taşınacağız ve günlerdir ev bakıyoruz, yine ev bakmaya gidecektik. İçinde insanların yaşamakta olduğu dayalı döşeli evleri gezmekten nefret ediyorum. Kendimi salonda duran lastik top kadar yersiz hissetmeme neden oluyor. Bizim evimize de içerisinde biz varken bir sürü insan gelip duruyor son zamanlarda. Çok rahatsızlık verici. Sanırım bu son baktığımız eve taşınacağız. Bize evi ev sahibi ve aynı zamanda evin babası olan bıyıklı, terlikli ve çok ter kokan amca gezdirdi. 2 oğlu varmış. Bir tanesinin evlendiğini her yere asılmış olan düğün fotoğraflarından anladık. Diğeri de annesiyle tatile gitmiş. Odaları gezerken annesiyle tatile gidenin olduğunu tahmin ettiğim odada bir adet bordo bass gitar, kitaplıkta Harry Potter ve Yüzüklerin Efendisi serisi ve Odtü amblemli kitaplar ve rafta birkaç tane kemik çerçeveli gözlük vardı. Sanırım ailenin nerd çocuğu zorla tatile götürülmüştü. Bilemiyorum. Benim olmasını istediğim odaysa evlenip giden abiden kalma odaydı fakat şimdiki odamdan çok çok daha küçük olduğundan biraz canım sıkıldı. Daha geçen gün Ikea'dan ayaklı lamba almıştım ve onu odaya olduramazsam baya üzüleceğimi düşündüm. Bu sırada annem beni baya bir şaşırttı. Babam şimdiki mobilyalarımı buraya taşımamızla ilgili bir şeyler söylerken annem "Olmaz. Bilge mavi duvarlar ve beyaz mobilyalar istiyor. Ona sözüm var." diyerek beni hayvanlar gibi şaşırttı. Annemin maviyi sevdiğimi biliyor olması beni sevindirdi.

Sonra Esra'yla Ormancı'ya kahvaltıya gittik. Oradan Ikea'ya gidecektik ama sıcaktan vazgeçip eve gitmeye karar verdik. Sonra yine sıcaktan eve gidemedik ve sinemaya girip Tim Burton'ın yeni filmini izledik. Yine maaile toplanıp film çekmiş serseriler.

Dönerken Esra'yla üzerlerinde SHOT yazan tişörtlerden aldık. Eve geldiğimde tişörtün üzerinde SHOT değil SHUT, arkasında da UP yazdığını fark ettim. Planımız Esra yeni evine çıktığında parti verip tekila içerken üzerinde SHOT yazan tişörtlerimizi giymekti. Üzerlerinde SHUT da yazsa planımızı harfiyen uygulayacağız.

Sayfanın ağzıyla yüzüyle oynadım biraz, çogzel oldu bence.

Hava çok sıcak.

2 yorum:

  1. ne güzel olmuş. yazının hangi köşesini seveceğimi şaşırdım. mavi duvarlar ve beyaz mobilyalar mı, ayaklı lamba mı, tekila partisi mi yoksa tim burton mı. neyse artık.

    YanıtlaSil