17 Haziran 2012 Pazar

Bugün İncek'e kendin pişir kendin ye gibili bir yere yemek yemeye gittik. Esra'nın ailesi Bursa'da olduğundan babalar gününde babamı onunla paylaştım ve onu da götürdük. Anneler ve babalar gününü sevmiyorum. Annesi veya babası olmayan veya ailesiyle arası kötü olan insanlar olduğu için böyle günlerde içim sıkılıyor, kafamı türlü yüksek yerlerden sallandırmak istiyorum.

Cuma günü hastaneye staj için görüşmeye gitmiştim. Yarın haber verecekler. Umarım hallolur da iki deli görüp neşemi bulurum.

10 sene sonra çok havalı bir psikiyatri kliniğine iş başvurusu yapacağım ve internetten beni araştırırken bu dediklerimi bulup beni işe almayacaklar.

2 yorum:

  1. Duygu staj yapacağı zaman aynı yorumu ona yapmıştım ben de, "iki deli görür şenlenirsin" diye.

    Şu da hoşgeldin lokumu. Tumblr.daki gizli takipçilerden biri bendim, YORUM YAPAMIYORUZ BİŞEY YAPAMIYORUZ diye kahırlanıyodum, iyi oldu iyi.

    YanıtlaSil