27 Haziran 2012 Çarşamba

Ben anladım ki şizofreninin modası geçmiş. Yeni trend "Çoklu Kişilik Bozukluğu". Şizofrenler doktorların ilgisini çekmiyor fakat çoklu kişilik bozukluğu hastası beyfendiyi bir hayli havalı buluyorlar. Benim yorumlamam bu kadar, değil.

Bugün,  uyurken ruhunun bedeninden ayrıldığını ve kendini seyrettiğini söyleyen çoklu kişilik bozukluğu hastası beye profesörlerin ve asistanların ve hastabakıcıların arasından sıyrılıp CANIM O ASTRAL SEYAHAT YALNIZ. BENCE KONUMUZLA BİR İLGİSİ YOK. demek istedim ama içime ata ata ne hale düştüm tuta tuta çatlayacaktım be. Efendim şimdi bu hastamızın adını uydurayım, MAHMUT olsun. (Farkındaysanız etiklere gereken önemi veriyorum.) Mahmut bey'in kafasının içinde bir sürü Mahmut varmış. Bir tanesi dindar, bir tanesi kaderci, bir tanesi asi, bir tanesi kontrolcü bir tanesi kovboymuş. Evet aynen böyle söyledi. Kovboy. Demek istediğinin tam olarak anlaşıldığından şüpheliyim. Bu kafasının içindeki Mahmutlar her durumda aralarında anlaşmazlığa düşüyorlarmış ve bu yüzden Mahmut bey hiçbir konuda karar veremiyormuş. İşin özü bu. Doktorlar da haklı olarak her gün gelen şizofreni vakalarındansa içinde bir kovboy yaşatan Mahmut beyi daha ilgi çekici buluyorlar.

Stajım paşa gönüllü staj olduğu için öğlene kadar takılıp etrafta ilginç bir şey yoksa eve gelmem şeklinde bir plan doğrultusunda ilerliyorum. Kovboy yanımsa benden çok daha farklı düşünüy.. WAIT.. WHAT?


Sonradan gelen itiraf: Hastanın adı gerçekten Mahmut... What uuuup?!

2 yorum:

  1. mesela bu adam kendi içinde beşe ayrılmış ya(bari birinde aklı başında biri olsaymış)peki beş farklı kişi görünce de bu çoklu kişilik bozukluğu mu oluyor?yoksa o şizofreni mi?
    bir liseli nesli bu ayrımı bilmeden şizofrenik takıldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani hayali 5 kişi görünce mi? Şizofrenidir o ya. Yok yok kesin şizofreni.

      Sil