25 Haziran 2012 Pazartesi

Annemin tuttuğumuz evi içten içe beğenmediğini bir haftadır dolu dolu olan gözlerinden anlayabilirdiniz. Babamın höthödödöh tavrından tırstığı için de bu durumu içine ata ata zavallım stresten 10 yıl yaşlandı. Ben de fazla elleşmedim ki tatilime zeval gelmesin. Salondaki köşesinde, serin hava üfürten kankası ufo ile dertleşmekten ne hallere düştü kadıncağız. Geçen akşam yanına oturduğumda "sen o evi beğendin mi......" dedi ve verdiğim cevap son  derece hayvaniydi. "Neblim. Normal ev." Daha sonrasında baktık evin tadilatı bitecek gibi değil. E bizim ev sahibi de günde 85 kere arayıp "NAPTINIZ :))9" diyor, bu sabah babam "HADİ Bİ ÇILGINLIK YAPIP VAZGEÇELİM!" gibi birtakım sözler savurdu ve annemin gözleri neşeyle ışıldadı. Emlakçıya gittik ve başka bir ev bulduk. Emlakçı amca da tutup vazgeçtiğimiz evin sahibine ne desek diye düşünürken şöyle bir öneri getirdi ki "Amca sen nağaptın ya?!" dedirtti bana. Diyecekmiş ki; "Efendim işte ev tutulduğunda kızları şehir dışındaymış. Şimdi gelmiş bakmış evi beğenmemiş. Ben demiş bu odaya demiş sığamam demiş. O yüzden şey yani. Çünkü kızları beğenmemiş yani." Babam bunun üzerine "Yok yahu. Doğruyu söyleyelim işte.  Masrafı çok diyelim. Acil çıkmamız lazım diyelim." dedi. Emlakçı amca adamı aradı ve aynen şöyle dedi;

-Bikbibkbibk... Masrafı da çokmuş yani... Bi de acil çıkmaları gerekiyormuş... Bİ DE KIZLARI BEĞENMEMİŞ. BEN BURAYA SIĞAMAM DİYORMUŞ. HIĞHIM. ÖYLE DİYORMUŞ.......

Diğer eve on basmakla beraber yine pek umrumda olmadı. Neblim. Normal ev. Annem ve babamın beğendiği bir başka evin sahibi "Maraşlı'ya ev vermem ben." demiş. Bunu duyan babam "FRANSIZLARLA TEK BAŞIMIZA HARP ETTİK BİZ KURBAN OLSUN MARAŞLI'YA!!" diye çıldırdı.

Beni taşınana kadar bir yere göndersinler, yerleşsinler, geldiğimde her şey normale dönmüş olsun. NEY OLURDU SANKİ. NEY?!

4 yorum:

  1. ofiste kahkaha attım. allah cezanı vermeye.

    YanıtlaSil
  2. ahahah ben de evde attım valla :) maraşlı'nın dondurmasını yerken iyiydi ama, haspam ev sahibi!

    YanıtlaSil
  3. Hiç işte. Herkes kendine ırkçı valla.

    YanıtlaSil